søndag 4. juli 2010

Nytt liv!

Jeg er ingen aktiv blogger. Kan nesten ikke kalle det her en blogg engang. Bare en side jeg kommer på i ny og ned for å skrive ned noen ord. Angående overskriften; etter fire kjedleige uker starter jeg et nytt liv. Gleder meg. Nok om det.

Nå kjeder jeg meg. Jeg kommer jo bare hit når jeg kjeder meg... Mye har skjedd siden sist faktisk. Jeg har kastet bort tid og penger. Kastet bort en uke jeg trodde skulle være morrom, men som jeg tenker jeg kunne vært foruten. Men vil heller angre på noe jeg har gjort, enn ikke gjort. Nok om det også.

Mennesker forander seg. Jeg vetikke helt om jeg har forandret meg så mye i det siste. Men jeg vil forandre meg. Og den forvandlingen skal finne sted til høsten! Da skal livet mitt forandres. Jeg gleder meg til høsten. Jeg har alltid likt høsten. De tre neste årene fremover, skal brukes på å være "ung". Ja, jeg er fortsatt ung, men etter disse tre årene, er det vel bare jobb og stifte familie som gjelder. Grøss... Jaja, sånn er livet. Jeg skal hvertfall gjøre som jeg vil nå.

Selv om jeg sa jeg ikke skulle angre, så angrer jeg. Jeg droppet en ting, for noe jeg trodde skulle være bedre. Jeg vil jo aldri vite hva som hadde vært best, men jeg har en sterk følelse. Men jeg får håpe og tro det kommer flere sjanser. Vær så snill. Jeg trygler.

River meg snart i håret.

Nei, nå er det på tide å tenke fremover! Selv om jeg vil bare hoppe over de 4 neste ukene. Men de går sikkert fort. Har nok å gjøre! Og det kommer til å bli mye frem og tilbake.

Hva mer er det å si?

Jo, jeg er nyforelsket. Love is forever, and if we die...We die together. Holy shit, vakte mennesker. Band, film. Love,love,love. What more is there to say....

- Izabella

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar