tirsdag 8. juni 2010

Lenge siden sist..

...men jeg har vel ingen lesere uansett, så det gjør vel ikke noe. Men kan jo late som.

Akkurat nå venter jeg på at klokken skal slå ni, for da er det reprise av MTV Movie Awards. Jeg orket ikke å sitte oppe natt til mandag, så ser det etterpå i stedet. Nok om det.

Når jeg sitter her å venter, har jeg insett at jeg ikke har noe liv. Det er alltid gøy. I går gjorde jeg absolutt ingenting. I dag har jeg vært på jobb, ellers ingenting. Jeg sitter bare å venter på at tiden skal gå. Prøver å finne på noe lurt å gjøre, men har ingen energi heller. Det har gått så langt at jeg kaster ikke bort tiden engang... Tiden kaster bort meg. Så nå sitter jeg her, helt alene. Leiligheten er så tom. Stille.

Vet ikke om det er så mye mer å skrive nå.

- Izabella

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar