onsdag 26. mai 2010

Siden jeg er ny,

kommer innleggenepå løpende bånd!
Jeg har forelsket meg helt her. Det er så enkelt, enkelt oppsett, enkelt å blogge. Endelig hører jeg hjemme et sted.

Jeg har nå registrert meg på bloglovin, så det er bare å følge bloggen min der. Link i høyre hjørne! Og hvis noen har tips til å få flere lesere, så kom med dem. Jeg ønsker meg et publikum som kan kommentere og si deres egne meninger om det jeg skriver.

1,2,3 start blogging:

Akkurat nå sitter jeg egentlig å drømmer meg bort litt. Bare se på det vakre bilde på forrige innlegg! Skogen er fra Forks, noe alle Twilight fans garantert er kjent med. Heldigvis kan norske skoger være like vakre. Jeg er ganske glad i skogen og liker å gå lange turer der. Så en dag har jeg lyst til å besøke Forks, WA. Ikke pågrunn av Twilight (selvom jeg er stor fan av bøkene), men på grunn av vegetasjonen.

Nå tror jeg at jeg bør spise litt. Har ikke spist enda i dag, og jeg bør også dusje og ordne meg. Jobben kaller om et par timer.



Enda et bilde av den vakre skogen...

- Izabella

2 kommentarer:

  1. Å, jeg skulle gjerne hoppet rett inn i den skogen der, altså!! SÅ pent!

    SvarSlett